-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
هیئت رایة الرضا علیه السلام | روضه هفتگی
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به نفس :
حاج کاظم غفارنژاد | و دیگر ذاکرین آل ا...
زمان و مکان:
میدان محمدیه، خیام شمالی ، امامزاده سید ناصر الدین | هر یکشنبه از ساعت ۲۱:۳۰
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شب پنجم سفره حضرت رقیه سلام الله علیها ۹۳/۹/۶

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ     خادمین رایه الرضا علیه السلام    



حجم: 3.52 مگابایت
حجم: 5.67 مگابایت
حجم: 2.07 مگابایت
حجم: 4.51 مگابایت
حجم: 1.14 مگابایت
حجم: 862 کیلوبایت
حجم: 1.63 مگابایت

نوابی
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۷
بازدیدکننده
وقت خوش ، چرا حاج کاظم آقا قنات آباد نمیان؟ به خاطر اختلاف قنات آبادیها با حاج حسن خلج یا مسئله دیگه ایه؟ ممنون میشم جواب سوالم رو بدید. یا علی.
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۴
مدیریت سایت
پاسخ: دهه دوم ماه رمضان حاج آقا قنات آباد بودند
1001
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۸
بازدیدکننده
زنده باد حاج کاظم گل،یاشاسین نوکر مخلص ارباب،سالار دلتنگتیم
جامون خیلی خالیه تو روضه هات . سهیلی از کانادا.
سیدرضا
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۰
بازدیدکننده
مستند شمع راه  و حسینیه شبکه تهران مکتب تشیع در آپارات
1436
۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۹
بازدیدکننده
آهای همه اونایی که انشاالله جمعه راهی مشهدالرضا علیه السلام هستیم.بالا غیرتا بیایید حداقل این یه دفعه رو از امام رضا علیه السلام هیچچی نخواهیم و فقط و فقط وقتی رسیدیم حرمش بگیم آقا جان اگه ما رو قابل دونستی و خواستی حاجتمون رو بدی اون این باشه که یه لبخند هرچند کوچولو بشینه روی لبهای مبارک تنها ولی امر هممون مهدی صاحب زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.آمین.
لطفا هرکی که موافق هست یه/لبیک یارضا ع/به عنوان پیام ارسال کنه.
/لبیک یارضا ع/
ساره حبیبی
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۸
بازدیدکننده
سلام  میخواستم از حاج آقا غفارنژاد بابت برنامه عزاداری در قم تشکر کنم  خداوند اجرشون بده.
siavash
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۴
بازدیدکننده
سلام  لطفا نوحه جدید اربعین حاج آقا کاظم رو که در قم و بازار خوندن در سیات قرار بدید.
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۲
مدیریت سایت
پاسخ: سلام
چشم
ان شاالله 
رضا
۲۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۴
بازدیدکننده
سلام اقا فایل تصویری برنامه شمع راه شبکه سهند رو هم بگذارید. خیلی عالیه
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۰
مدیریت سایت
پاسخ: چشم.در اولین فرصت که به دستمون برسه،آپلود میشه.
توسلی
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۵۱
بازدیدکننده
سلام، توسلی هستم از مشهد، امسال هم در ایام 28 صفر حاج آقا غفاری در خدمتگزاران مشهد هستند یانه؟ سال گذشته که لذت بردیم. درصورت امکان اطلاع بدید.
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۹
مدیریت سایت
پاسخ: سلام 
بله حاج آقا امسال هم هستند
آقای خوب
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۲
بازدیدکننده
سلام نیکنام جان ببینید اول میایی هییت از هییت امام حسین رو میشناسی اگر نیایی هر هییتی دیر تر و سخت میشناس پس من حق دارم تعصب داشته باشم
1436
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۸
بازدیدکننده
وعلیکم السلام.اون سخنرانی که گفتم دوباره گشتم پیدا نکردم.ولی احتمال زیاد برای ایام فاطمیه ی همین پارسال بود.سلام خدا بر ابولو علیه السلام.
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۱
مدیریت سایت
پاسخ: ممنون
نیکنام
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۹
بازدیدکننده
ببخشید آقا یا خانم مدیر سایت   خیلی طولانی شد ولی باید جوابم رو کامل میدادم که مثل پیام قبلم اشتباه نکنم  یاعلی ممنونم از زحمات بیدریغتون
نیکنام
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۶
بازدیدکننده
سلام آقای خوب عزیز، اولا قبول دارم که حرفم رو بد عنوان کردم چون از دست خیلی از متعصبهایی که تبریزی بودنشون از حسینی بودن براشون مهمتره عصبانی بودم، ازاین بابت عذر خواهی میکنم ، من راجع به زنجیرزنها نگفتم من مخلص هرچی زنجیرزن و سینه زن و گریه کن و خلاصه عزادار اربابه هستم ، منم نوکر تموم اون پیرمردای باغیرتم که با هفت هشت نفر زنجیرزنی در بازار رو تعطیل نکردن ولی من راجع به کسایی انتقاد کردم که اون زمان همون هفت هشت نفر رو تنها میگذاشتن و معلوم نبود کجا بودن ؟ دنبال کاسبی؟ تو هیئتهای شلوغتر؟ و یا ؟ به هر حال این جماعتی که میبینید بعد از حضور حاج کاظم آقا دور هم جمع شدن، یه تعدادی با خود حاجی اومدن و یه تعدادی بعد از اینکه دیدن هیئت جون گرفته برگشتن و گفتن ما 15 نسله تو این هیئتیم ، پدر بنده میگه من چون خودم از نزدیک به رفتار و اخلاق این طایفه آشنا هستم میدونم که اگر حضور حاجی کاظم نبود هیچ تحولی به وجود نمیومد و باز همون پیرمردهای غیور و مخلص داشتن هفت هشت نفری در بازار زنجیر میزدن(دم همشون گرم) شما هم لطف کن واقع بین باش ، به قول حاج اکبر گلگیرساز تعصب امام حسین واجبتر از تعصب هیئته ، و دوست عزیزم ما موظفیم در مقابل انتقاد و راهنمایی دیگران به خاطر پیشرفت هیئت (فقط)برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزای ارباب فکر کنیم و اگر به این نتیجه رسیدیم که حرف حسابه بهش عمل کنیم.از فرمایش شما میشه فهمید که چقدر قدردان حضور حاج کاظم و امثال حاجی هستین. یاعلی.
1436
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۲
بازدیدکننده
من یک سخنرانی آقای قلیان را از سایتتون دانلود کردم و گوش کردم.دو تا تیکه شو گفت حتما حذف کنید و شما حذف نکردین.از هر نظر حساب کنیم اشتباه بزرگی را مرتکب شدین.لطفا اصلاح شود.و خواهشا این بزرگوار را بیشتر دعوت کنین به هییتون.                     یامحسن ابن علی علیه السلام.
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۰
مدیریت سایت
پاسخ: سلام
ممنون از دقتتون
لطف کنید بگید کدوم سخنرانی بود؟
آقای خوب
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۲
بازدیدکننده
آقای نیکنام شما حق نداری در مورد زنجیر زن این جوری حرف بزنی تاریخ یاد نداره زنجیر زن با هشت نفر بازار اومده باشه فرض بر محال هم اگر این جور باشه که نیست ما با امام زمان معامله کردیم گفتیم این از دستمون بر میاد دیگر هییت ها غرضه همین هشت نفر به قول شما رو ندارن
....
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۵
بازدیدکننده
سلام
اگر ممکنه به حاج کاظم بگید که  فارسی بخونه و به سینه زنی هم بیشتر توجه داشته باشه ممنون

بنده خدا
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۶
بازدیدکننده
عجب هفته ای بود این هفته.اعصابمون بهم ریخته.یک هفته کامل تو ماه صفر هییت نرفتم.برنامه حاجی تو هییت های دیگه رو بذاری که حداقل روزایی که تشیع جلسه نداره بتونیم جای دیگه بریم.
مجید حکم آبادی
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۶
بازدیدکننده

با سلام مهم اینه که همه ما عاشق ارباب هستیم و ترک و فارس مهم نیست خدا در درجه عالی از همه نوکرای ارباب قبول کنه و سایه پر مهر و عطوفت حاج کاظم را بر سر ما مستدام بدارد و امیدوارم همه ما زیر سایه امام حسین باشیم و تا دم آخر عمر حسین حسین بگیم انشاءالله

 

سید نمازی
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۷
بازدیدکننده
سلام آقاجون - کار حاج کاظم درسته این به همه ثابت شده  حالا بعضیها بخاطر چی یه مسئله الکی رو پیراهن عثمان میکنن معلومه که از حسودیه - من نمیدونم این آدما هیچ فکر کردن که درحد و اندازه انتقاد از خوندن حاجی داداشمون هستن یانه - یکی باید انتقاد کنه که از حاجی بالاتر باشه -کو اون یکی؟- وگرنه سایت آپارات پر از خوندنهای ترکی حاجیه - نکنه اونا صداگذاری شده است - خلاصه خدا هرچیز رو به لیاقت میده امیدوارم رفقای ما در هیئت مکتب تشیع لیاقت حضور حاج کاظم رو داشته باشن. علی یارتون.
پور وحید
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۹
بازدیدکننده
جناب آقای حیدربابا،مهم اینه که مردم حاج کاظم آقا رو نوکر خوب و باادب و مخلص امام حسین میدونن
چه اهمیتی داره که مردم بگن آذری هست یا نیست
مهم اینه صاحب نفسه،بدنیست یه نگاهی به پیام خانم پریسا در شام غریبان بندازید تا متوجه بشید این حرفا در مقابل کاری که حاج آقا داره انجام میده هیچ اهمیتی نداره، من از مدیر سایت تقاضا می کنم تا پیام پریسا خانم رو برای همه بخشها به نمایش بگذاره. ممنونم
اجلالی
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۵
بازدیدکننده
ضمنا میخواستم این رو هم یادآور برادران متعصب آذری بشم بنده هم بعد از بساط سیدالشهدا(ع) اول یک ایرانیم و بعد با هزار افتخار یک آذربایجانی هستم و دوستانی که به روش حاج کاظم اقا انتقاد دارند بد نیست به جلسات دیگر یه سری بزنند و متوجه میشن که چه خبره  یکی از ذاکرین مطرح تهران به پدر من انتقاد کرده بود که این حاج کاظم شما طوری از شعرای آذری مخصوصا تبریزی یاد میکنه که بعضی مستمعین ما به ما میگن (فلانی برو اشعار تبریهارو پیدا کن نمیدونی فلان شب حاج کاظم چه کرد) این حاج کاظم شما بر خلاف ظاهرش خیلی ناسیونالیسته. حالا دوستان متعصب آذری قضاوت کنند که به حاج کاظم چه نمره ای باید داد(البته با دیدگاه شما دوستان) منکه خودم این حرفهارو نمی پذیرم. 
اجلالی
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۳
بازدیدکننده
سلام حیدرباباجان عزیز،حسابی بانظر آقاصابر موافقم
من خودم اصلیتم تبریزیه از محله نوبر تبریز هستم
ولی اینهمه ذاکر در تبریز و تهران میشناسم و اغلب جلسات رو شرکت کردم ولی مثل حاج کاظم آقارو ندیدم  هم از بابت مدیریت و هم مردمداری و هم خلوص ، اگر به خاطر شریفتون باشه شب آخر سفره حضرت رقیه امسال شروع سینه زنی با میانداری شخصی از تبریز بود و اتمام سینه زنی سبک عرب با میانداری یک پیرغلام از هیئات تهران و شور سینه زنی به سبک جوانان امروزی البته به طور صحیحش، حالا قضاوت کنید کجا میشه این فضا رو فراهم کرد ، به نظر من این فضا ربطی به مکتب تشیع نداره فقط به شخص حاج کاظم مربوط میشه چون با نسل قدیم این هیئت خوب آشنایی دارم  یعنی پدر بزرگم از قدیمیهای این هیئت بوده
اصلا مردمداریشون قابل قبول نیست
و اغلب مردم به خاطر رفتار خود حاجیه که میان و حاجی هم باید همونطور جواب سلایق مختلف رو بده ، و منهم مثل خانم سهیلی وظیفه خودم میدونم از مدیریت سایت  تشکر کنم  معلومه که بی غرض مدیریت میشه .یاعلی
یه نفر آدم بازاری
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۳
بازدیدکننده
دم حاجی گرمه و با نوحه های فارسی و ترکی اش تو بازار دل ما رو هوایی می کنه من خودم تو اکثر دسته های بازار مکتب تشیع شرکت میکنم موقع دسته رفتن نگاه کنید دور و اطرافتون و ببینید که چه جور آدم هایی که شاید سالی یه بار هم هیئت نرفته باشن چه جوری زار زار گریه می کنند
شاهمرادی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۳
بازدیدکننده
بابا دم مدیر سایت گرم که هرکی هر جور انتقادی میکنه بدون سانسور تایید میکنه.خیلی خوبه
هر کس هرچی دوست داره آزادانه میگه و همه می بینند
خادمین رایه الرضا علیه السلام
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۸
مدیریت سایت
پاسخ: شما لطف دارید،انجام وظیفه میکنیم.تا جایی که توهین نباشه انجام وظیفه می کنیم
این پیام ها هم باید تایید بشه
هر کس توان جواب دادن به انتقاد ها رو داره که باید جواب بده و هر انتقادی هم جواب داده نشه یعنی مشکلی وجود داشته و باید پیگیری کرد
البته این موضوع ها به ما مربوط نمیشه
ما فقط پیام ها رو تایید میکنم که صدا ها شنیده بشه
التماس دعا
یاعلی علیه السلام 
سارا سهیلی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۰
بازدیدکننده
ازتون ممنونیم که همه ی برنامه های مکتب تشیع رو برای کسایی که نمی تونند تو هیئت شرکت کنند میذارید تو سایت
صابر
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۴
بازدیدکننده
سلام
آقای حیدربابا تو اسلام اگه اصلیت یه نفر مهم بود،که سلمان فارسی، منا اهل البیت نمی شد
این چه حرفیه می زنید
اگر واقعا سنگ امام حسین علیه السلام رو به سینه میزنید،این حرف شما اشتباه بود
حالا چون حاج کاظم ترکه،حتما باید همه اش ترکی بخونه؟
این چه حرفیه
من خودم با چند نفر دیگه از جای دیگه میایم
شما اگه انصاف داشته باشید میبینید که غریبه های فارس تو هیئت از ترک های حسینیه بیشتر هستند
در آخر هم شما رو دعوت میکنم برید روضه شب اول سفره حضرت رقیه سلام الله علیها رو دانلود کنید
بیشترش  ترکی بود
اونجا هیچ کس اعتراض نکرد
شاید حاج کاظم منو نشناسه ولی از همین جا بهشون میگم دمت گرم که مثل اعراب جاهلیت نچسبیدی به قومیت و همه جور جوونی رو جذب هیئت کرده


حیدربابا
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۲
بازدیدکننده
درسته که هیئت امام حسین تیم فوتبال نیست ولی با تمام احترامی که به حاج کاظم آقا قائلم که لیاقتش رو هم داره باید بگم که حاجی هم اصلا به اصلیت خودش اهمیت نمیده و از خیلی قدیما اغلب فارسی میخونه تازگیها هم که تقریبا آذری خوندن رو کنار گذاشته بالاخره باید معلوم بشه اهل کجاست خیلی از فارسها حاج کاظم رو مال خودشون میدونن، از همکارهای من در بازار هر وقت حرف میفته میگن حاج کاظم مال ماست شما برید برای خودتون ترکشو پیدا کنید، این یعنی اینکه اصلا حاج کاظم رو آذری نمیدونن و این خوب نیست . 
نیکنام
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۴
بازدیدکننده
ما نه ترکیم نه فارسیم و نه عربیم نه عجم ما سگ حضرت رقیه ایم، خیلی حال کردم با این جمله حاجی ، حاجی جون هر کی دوست نداره بره بمیره. اگر به این نژاد پرستا بود این زنجیرزنای حاج قلی باز با هفت هشت نفر تو بازار آبرو ریزی میکردند ما که یادمون نرفته چه وضعی داشتن. امام حسین یعنی یکدلی، تیم فوتبال نیست که هر کی طرفدار تیم ملی خودش باشه. حاجی نوکرتم فقط بگو بدخواهات کجان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">